dimecres, 25 de maig del 2022

LES NOSTRES PRIMERES CONFERÈNCIES

                                  Les nostres primeres conferències

 


Com ja sabeu, durant aquestes setmanes ens hem convertit en conferenciants i, amb l'acompanyament de la nostra família, hem pensat, organitzat i elaborat una conferència per exposar un tema del nostre interès, posant en pràctica les estratègies necessàries per 

aprendre a aprendre.

 

HEM TRACTAT temes propers QUE CONEIXEM I ENS AGRADEN

I ENS HEM AJUDAT D'ALGUN SUPORT VISUAL I/O OBJECTES PER FER MÉS GRÀFICA L'EXPOSICIÓ.


Estructurar un diàleg coherent i verbalitzar-lo alhora que 

controlem els nervis no és gens fàcil, i cada un d'ells 

ho ha fet amb molta dedicació.


 Els/les mestres que els/les hem acompanyat en sentim satisfetes de l'il·lusió amb la que han realitzat les conferències, i la motivació amb la que han escoltat als seus companys i companyes.

  

Alguns infants ens donen el seu permís per ser gravats, d'altres fan l'exposició més relaxats si només fem una foto a l'inici. Valorem l'esforç que fan tots i totes, i acceptem i acompanyem totes les emocions que sorgeixen des de la comprensió i l'afecte.


LA MEVA MASCOTA

 
LA MEVA GERMANA SARA

EL GOS DE LA MEVA FAMÍLIA

EL BÀSQUET


TIBUCAN

MASCOTES


CUCS DE SEDA

EL MEU GOS TOKYO

ELS GOSSOS

LA MEVA IAIA

EL MEU GOS TROY


LA MEVA GOSSETA

LA MEVA FAMÍLIA

LA MEVA GOSSETA KIRA

LA MEVA FAMÍLIA

ELS TRES GOSSOS DE LA MEVA ÀVIA

LA MEVA FAMÍLIA

LA MASCOTA ESTIVI

ELS MEUS PELUIXOS

EL MEU GAT SPHINX

EL MEU "TETE"

LA MEVA MARE

EL MEU AQUARI

LES MEVES MASCOTES


I LA CARLA ENS HA EXPLICAT EL SEU PELUIX "RECS"

Podeu veure els vídeos i més fotografíes en aquest enllaç.
 
Esperem que us agradin.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aprenem a circular en bicicleta

Taller de trànsit Les i els alumnes de 3r vam realitzar un taller amb la policia municipal de Santa Perpètua, per fer-nos consciència de la ...